Према наводима листа, из извештаја о узроцима пада хеликоптера, Омер Мехић је најпре рекао да види писту, после чега му је одобрено слетање.
Након тога, Мехић шаље поруку контроли летења да не види писту и подиже летелицу, после чега се она нагнула на леву страну, што је пилот покушао да спречи маневром удесно. Након тога хеликоптер је пао.
„Видим писту“, рекао је Мехић.
„Добро дошли, приђите, на прагу сте писте. Спуштајте се слободно. На месту ’це‘ вас чека аутомобил за пратњу“, рекао је контролор лета.
„Не видим писту, не видим је“, узвратио је Мехић.
„На писти сте, спуштајте се слободно“, гласио је одговор контролора лета.
Интерном везом се обратио посади са питањем да ли ико види место за приземљење, али није добио одговор.
„Идемо у пењање“, рекао је Мехић, после чега је летелица убрзала, достигла висину од 250 метара, али се занела на леву страну, после чега је пилот нагло окренуо на десно.
У следећем моменту, хеликоптер је посустао и усмерио се према тлу.
Вечерње новости наводе да су војни вештаци потврдили њихово претходно писање да је недостатак горива искључен као разлог пада летелице.
У тренутку пада, у летелици је било 650 литара горива, што је било довољно за још 75 минута лета.
Вештаци су такође навели да су временски услови били сложени, али не и пресудни за трагедију. Истиче се да киша и магла нису биле препрека за извршење задатка, да је пилот Мехић све урадио по процедури, да је разматрао могућност алтернативног слетања у Краљеву и Бањичком вису у Београду, али да је донео одлуку да се приземљи на аеродром „Никола Тесла“.