00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Живот је као бокс: Научите да примате ударце, али задате победнички
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пречник страним речима и изразима“
20:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Неко лаже: Трамп или Зеленски
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Гради се још један мост на Сави

© Sputnik / Урош БобићЈезеро
Језеро - Sputnik Србија
Пратите нас
Ове године ће почети градња још једног моста преко Саве у Београду, најавио је данас државни секретар у министарству грађевинарства, инфраструктуре и саобараћаја Србије Миодраг Поледица.

Поледица је агенцији Бета рекао да ће се поред постојећег моста на обилазници око Београда код Остружнице, градити још један мост, за који ће тендер бити расписан у мају.

„Нови мост код Остружнице биће финансиран из уштеда из кредита Европске инвестиционе банке у вредности од 30 милиона евра. Почетак радова се очекује током ове грађевинске сезоне“, рекао је Поледица.

Са завршетком тог моста, истакао је он, на обилазници око Београда постојаће пун профил ауто-пута са шест трака од Батајничке петље до Остружнице.

Поледица је рекао да за завршетак пуног профила ауто-пута београдске обилазнице недостаје још 14 километара друге траке од Остружнице до Стражевице и 10 километара до Бубањ Потока.

„Потребно је изградити и 30 километара аутопута од Бубањ Потока до Панчева“, додао је државни секретар.

Према његовим речима, већ је урађен идејни пројекат за ту друмско-железничку обилазницу од Бубањ Потока до Панчева са још једним мостом преко Дунава, код Винче.

„Инвестиција је велика. Преговарамо са кинеским партнерима да нађемо начин да се то финансира по моделу јавно-приватног партнерства или концесије. Ти преговори су у току“, рекао је Поледица.

Завршићемо 150 километара ауто-пута за годину дана

План је да се у Србији у 2015. години и почетком следеће године заврши 150 километара ауто-путева, рекао је Поледица.

Он је истакао да је то 10 пута више него што се градило у претходним година, када се годишње завршавало од 10 до 15 километара ауто-путева.

„Грађевинска сезона је почела и тренутно су актуелна четири велика градилишта на ауто-путевима у Србији. Укупна вредност активних радова је око 1,5 милијарди евра“, рекао је Поледица и додао да се радови изводе на више од 250 километара ауто-пута.

Он је истакао да је у првом плану завршетак Коридора 10 од Ниша према македонској и од Ниша према бугарској граници, а ради се и на Коридору 11 и на обилазници око Београда.

Поледица је рекао да се од Ниша до македонске границе ради на 74 километра ауто-пута, а од Ниша према бугарској граници гради се 86 километара. Вредност радова на та два крака је око 700 милиона евра.

Према његовим речима, на Коридору 11 од Обреновца до Прељине гради се 103 километра ауто-пута, укупне вердности 650 милиона евра, а ради се и на завршетку обилазнице око Београда.

Ове године, истакао је Поледица, на тој деоници ће бити завршена Батајничка петља и 10 километара друге траке ауто-пута од петље Добановци до Остружничке петље.

Поледица је додао и да се у наставку изградње приступних саобраћајница Пупиновом мосту преко Дунава, завршава 11 километара саобраћајнице профила путног аутопута између Зрењанинског и Панчевачког пута.

Он је истакао да ће Министарство кроз редовне контроле проверавати динамику радова на градилиштима како би се спречила кашњења, а наплатиће и пенале предвиђене уговорима, уколико то буде потребно.

Поледица је најавио и да ће у мају почети реализација великог пројекта рехабилитације путева који заједно финансирају Светска банка, Европска банка за обнову и развој и Европска инвестициона банка уз учешће из српског буџета.

„Тај пројекат ће трајати пет година и планирана је рехабилитација 1.100 километара државних путева 1. и 2. реда. Хитни радови који се финансирају из овог кредита почеће у мају, а обновиће се путна мрежа која је оштећена прошле године у поплавама у дужини од око 150 километара“, рекао је Поледица.

Како је прецизирао, биће обновљени путеви који су претрпели највећа оштећења у централној и западној Србији, у делу између Ибарске магистрале и такозване Дринске магистрале.

Поледица је подсетио да је након великих мајских поплава прошле године обновљено више од 120 километара државних и локалних путева и 54 моста.

„Имамо и нове поплаве, одроне и клизишта, а највећа штета тренутно је на делу Ибарске магистрале између Краљева и Рашке“, рекао је он и додао да је на том правцу дошло до отцепљења пута у дужини од 20 метара.

Поледица је рекао да екипе путарских предузећа већ насипају материјал који ће попунити то отцепљење и да ће ускоро у функцији бити обе траке магистрале.

 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала