Он је истако да се ради о потпуно домаћем производу који је добио све неопходне међународне сертификате, међу њима и најрестриктивнији сертификат немачког ваздухопловства, што је први пут у историји српске авијатике.
„Највећи број наручилаца авиона ’Аеро ист Европе‘ су европске школе за обуку пилота, али и приватна лица, с обзиром на то да један авион кошта као нешто скупљи аутомобил“, навео је Матић.
Он је додао да његова компанија прави авионе који су специјализовани за превоз болесника, а користе их Лекари без граница, који се баве хуманитарним радом у Африци.
У Србији је до сада продато петнаестак авиона СИЛА 450 Ц, ултра-лаке летелице из СИЛА серије (Српска индустрија лаких авиона).
„Предузеће све материјале за израду авиона увози првенствено из Европе и САД, и принуђено је да их плаћа унапред. Истовремено, купци из Европе унапред уплаћују само капару, а разлог је тај што Србију и даље доживљавају као нестабилно подручје“, рекао је Матић.
Он је истакао да је највећи проблем за његову компанију што су обртна средства, неопходна да би мало предузеће опстало на тржишту, у Србији практично недоступна.
„Банкарске позајмице за мале фирме су изузетно скупе, док су велика предузећа заштићена захваљујући политичким интересима“, навео је Матић.
По његовим речима, проблем је и што на тржишту радне снаге нема радника са потребним квалификацијама, јер систем образовања не прати потребе привреде.
„Недостатак повољних извора финансирања и квалификованих кадрова су и главни разлози што фабрика производи само 10 до 15 авиона годишње, иако су њени капацитети пет пута већи“, казао је Матић.