Информације које су процуреле сведоче о томе да САД регрујтују водеће холивудске менаџере, као што je главни оперативни руководилац компаније „21 Сенчури фокс“ Џејмс Мердок, у настојању да одговоре на изазове Исламске државе и „руске пропаганде“, преносе амерички медији.
„Разговарамо о овоме (антипропаганди) не само са компанијама из сфере друштвених мрежа, већ и са другим људима који имају јавне платформе, а то могу бити организације из области шоу бизниса“, рекла је ових дана портпаролка Стејт департмента Мари Харф.
Водимо дијалог о изазовима онако како их ми видимо, и разговарамо о томе шта да предузмемо да се супротставимо таквој врсти пропаганде, додала је она на брифингу за новинаре.
Према речима Харфове, изазови наводне руске пропаганде и интернет активности Исламске државе су веома различити и „ми их ни на који начин не поредимо“.
Заменик америчког државног секретара за менаџмент и ресурсе Хедер Хигинботом сматра да Стејт департмент треба да модернизује своју јавну дипломатију и добије више средстава за кампању супротстављања пропаганди.
„Треба да модернизујемо начин на који спроводимо наше напоре на плану јавне дипломатије“, рекла је Хигинботом на саслушању у Спољнополитичком одобору америчког Сената.
„Да бисмо били на нивоу на ком треба да будемо, овде су нам потребне много веће инвестиције“, додала је она.
Хигинботом је истакла да је супротстављање пропаганди важан приоритет за Стејт департмент који посебно ради на томе како да сузбије утицај Исламске државе.