Швеђанин је освојио 365 гласова, Рускиња 303, а трећепласирани италијански трио „Il Volo“ 292. Бојани Стаменов припала су 53 поена.
Испоставило се да су подаци са кладионица били мање-више тачни. Швеђанин је био фаворит од самог почетка, као и Италијани. Такође, добри пласмани Аустралије и Белгије нису много изненадили. Једино је подбацила Словенија која се није нашла међу првих 10.
Рускиња Полина Гагарина важила је за великог фаворита и током прве две трећине преноса, када су објављивани резултати гласања. Између ње и шведског представника владала је мртва трка, с тим да је Полина водила за пет до десет гласова.
Публика у дворани, међутим, није била наклоњена руској представници о којој је западна штампа написала све најбоље предвиђајући јој победу.
У тренутку када би било објављено да је Русија добила мање од осам гласова, што се видело одамах на екрану, уследиле би овације, да би у ситуацији када би презентери ТВ центара објавили да је добила више од осам уследила салва звиждука.
Како год, наступ Полине Гагарине остаће запамћен по величанственим ефектима и продорном гласу којем нико није могао да одоли.
Занимљиво је да су можда најснажнији утисак на публику оставили Италијани којима је публика клицала све време извођења песме „Grande Amore“. Чак је прошлогодишња победница Кончита Вурст театрално уздахнула када су момци одложили микрофоне.
И на њихову победу многи су типовали.
Бојана Стаменов је направила одличан успех, оставила снажан утисак у Бечу и завредила занимљиве коментаре, од којих је можда најзвучнији био поређење са сада већ чувеном Адел.
Али, горак укус политике из дворане осетио се и у Евровизијском селу где се одиграо инцидент пред Бојанин наступ.
На тргу испред Већнице један Албанац се попео на бину на којој је постављен велики екран преко којег је публика пратила такмичење и махао заставама Албаније, Косова, али и „Велике Албаније“. Припадници обезбеђења брзо су одреаговали и скинули га са бине.
Манифестација је одржана под мотом „Градимо мостове“. Сваке године се са „Евровизије“ шаљу поруке мира, толеранције, љубави. Такве су и песме, мање-више, иако их музички критичари жестоко касапе.
Домаћини су ове године направили и фантастичан искорак по коме треба ценити дух Европе — пренос уживо за глувонеме особе.
Ко није видео презентере који знаковним језиком на дирљив начин преносе емоције песама, пропустио је стварну „Евровизију“.
Звучаће можда банално и сурово, али особе којима је оштећен слух могле су ове вечери и ноћи да уживају у слици мира, љубави и толеранције у својој пуноћи.