„Mи више од 80 одсто робе углавном извозимо Дунавом“, казао jе Саковић и додао да jе крађа житарица поjава карактеристична наjвише за српску робу.
Tо, упозорио jе, нарушава углед не само домаћих извозника, већ пре свега Републике Србиjе, коjа jе познати извозник пољопривредних производа.
„Kако чуjемо од страних компаниjа коjе нам се редовно обраћаjу и траже да заштитимо њихове интересе овде, ми полако постаjемо европска ’црна тачка‘ на тим водним путевима, а то не смемо дозволити не само због извоза, већ и угледа земље“, навео jе Саковић.
Oн jе прецизирао да уобичаjена разлика, када су у питању мањкови у транспорту житарица, износи до 0,5 одсто, и наjчешће се креће око 0,2 или 0,3 одсто, што се толерише.
„Mањкови коjи су проузроковани крађом код нас прелазе jедан одсто“, казао jе саговорник Танјуга, коjи jе приметио да то можда „не звучи страшно“, али заправо jесте много ако се ради, на пример, о испоруци 2,5 милиона тона робе.
Саковић jе закључио да jе то проблем коjим би пре свега Mинистарство унутрашњих послова требало да се озбиљно позабави и да ту поjаву „сасече у корену“.