Како сматрају аналитичари, такав раст је обезбеђен изласком новог модела компаније „Мерцедес бенц“ — „мајбах“ С класе, који је заузео место старијег модела луксузног бренда „Мајбах“, чија је производња обустављена.
У периоду јануар-јун број нових аутомобила марке „ролс ројс“ у Русији повећао се за 40 одсто (на 87 јединица), док се број „бентлија“ смањио за 15 одсто (103), као и „мазератија“ (–16 одсто, 46 јединица). Осим тога, у првом полугодишту на руским путевима појавило се 12 нових „ламборгинија“, девет „ферарија“ и три „астон мартина“.
Како је навео директор агенције Сергеј Целиков, скоро 80 одсто наведених аутомобила продаје се у Московској области, док на Санкт Петербург отпада само 7 одсто. Међу руским регионима издвајају се Ставропољски и Краснодарски крај у које је за пола године регистровано 12 оваквих аутомобила.