У овом тренутку, летелица је у првој фази конструкције у фабрици у Џухају, у покрајини Гуандонг. Коначно састављање планирано је до краја 2015. године, а први лет би требало да буде одржан средином 2016.
Летелицу покреће четири елисно-млазна мотора ВЈ-6 и има домет од 5.500 километара. Максимална тежина за узлетање је 60 тона и може да понесе до 50 људи.
Дизајнери овог авиона прогласили су АГ-600 највећом амфибијском летелицом, која ће превазићи јапански „шин мајва“ УС-2 и „беријев“ Бе-200 руске производње.
АГ-600 може да слеће на воду и узлеће са ње (као и са земље), што ову летелицу чини корисном за друге државе које имају велики број острва, попут Малезије и Новог Зеланда, који су већ показали интересовање за кинески авион.
У априлу је аналитичар одбране приметио да би амфибијски авиони попут АГ-600 били савршени за достављање потрепштина на нова вештачка острва које Кинези граде у Јужном кинеском мору. Аналитичар је даље додао да би ова острва биле фантастичне базе за операције при којима се АГ-600 користи у поморским патролама заузетих територија.
Међутим, званичници кинеске авијације нагласили су да је овај авион такође планиран за извоз.
„Од првог дана развоја овог пројекта, АГ-600 је дизајниран за светско тржиште. Уверени смо у његов извозни потенцијал због општих карактеристика, попут максималне тежине узлетања и долета, које су боље од карактеристика осталих амфибијских авиона“, рекао је Ку Ђингвен, генерални менаџер Корпорације кинеске авио-индустрије, пише „Дипломат“.