00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Фестивал ауторског филма
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
Свет настао испод Гогољевог шињела
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Руски ловац МиГ-29 — класика која не престаје да одузима дах

© Sputnik / Sergey PivovarovМиг 29
Миг 29 - Sputnik Србија
Пратите нас
Руски ловац МиГ-29 — класика је која одушевљава, не мање од новог „боинга“ 787-9 или ловца F-16. Без обзира на то што се овај руски модел користи од 1983. године, он се до данас производи и у употреби је у многим земљама Европе, пише портал БГР.

Невероватни верикални лет авиона МиГ 29 одушевљава више од полетања новог „боинга“ 787-9 или америчког ловца F-16, сматра портал БГР.

Руски ловац МиГ-29 први пут се појавио 1983. године и не губи своју актуелност до данашњег дана. Штавише, узлет авиона МиГ-29 превазилази по јачини адреналина чак и нови амерички „боинг“ 787-9 и F-16, каже се у чланку на порталу.

Створени за брзину и бој у ваздуху, војни авиони-ловци могу да изведу такве маневре који посматраче остављају без даха.

„Боинг“ 787-9 „дримлајнер“ узлеће под углом од око 90 степени, а F-16 „Локид Мартин“ стартује са страшном брзином, али полетање руског ловца МиГ-29, пише лист, превазилази их по јачини адреналина.

„У почетку се иде нормално, авион постепено добија на висини под углом од 45 степени. Међутим, одједном, пилот стиска педале, убацује у пуну брзину и вертикално се узноси на небо“, пише аутор чланка.

Притом, подсећа БГР, МиГ-29 уопште није нови авион, у употреби је преко 30 година. Ипак, он се до данас производи и користе га многе европске земље, што потврђује познату тезу — класика је класика.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала