Крајем јула и почетком августа на прузи су непознате особе у неколико наврата извршиле крађу делова скретница. Последња крађа је довела до квара на прузи и дуготрајног обустављања саобраћања возова, а радницима на железници требало је неколико сати да доведу пругу у ред.
Због незаконитих радњи укупно је оштећено 10 скретница, које се налазе на деоницама које припадају станицама Крњача, Овча и Панчевачки мост, наводи се у саопштењу.
Представници компаније „РЖД Интернешнл“, која изводи радове на реконструкцији и изградњи пруге Београд-Панчево скрећу нарочиту пажњу на чињеницу да овом пругом саобраћају, како путнички, тако и теретни возови, али и цистерне у којима се превозе, између осталог, и експлозивне материје. Оштећење скретнице, због крађе неких њених елемената, опасно је по животе и здравље путника и може довести до еколошке катастрофе, као и до значајне материјалне штете.
Тренутно, „РЖД Интернешнл“ реализује пројекат изградње и реконструкције железничке инфраструктуре Републике Србије. Планирано је да после завршетка радова возови на деоници Београд–Панчево иду брзином до 120 километара на час.
Међутим, сада ће завршетак и успех пројекта, који има државни значај, бити доведен у питање због поступака преступника, који за један килограм гвожђа од купаца на црном тржишту добијају од 14 до 16 динара.
Лоповлук постаје препрека и сметња на путу напретку и развоју брзог и безбедног железничког саобраћаја, закључује се у саопштењу.