https://sputnikportal.rs/20150825/4137170.html
Политичари и крупни бизнис утичу на објективност осветљавања информација у медијима
Политичари и крупни бизнис утичу на објективност осветљавања информација у медијима
Sputnik Србија
Према подацима нове анкете „Sputnik. Мишљење“ коју је у САД и земљама Европе спровела британска агенција „Ај-Си-Ем рисерч“ за међународну информативну агенцију... 25.08.2015, Sputnik Србија
2015-08-25T09:14+0200
2015-08-25T09:14+0200
2015-10-05T16:19+0200
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/413/68/4136816_0:165:998:730_1920x0_80_0_0_da1cd85bd3161a04c9530ca9653bf147.png
европа
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2015
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/413/68/4136816_0:134:998:761_1920x0_80_0_0_3d006370f578027334e0997ebe91acf2.pngSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
инфографика, мултимедија, европа, европска унија (еу)
инфографика, мултимедија, европа, европска унија (еу)
Политичари и крупни бизнис утичу на објективност осветљавања информација у медијима
09:14 25.08.2015 (Освежено: 16:19 05.10.2015) Према подацима нове анкете „Sputnik. Мишљење“ коју је у САД и земљама Европе спровела британска агенција „Ај-Си-Ем рисерч“ за међународну информативну агенцију и радио Спутњик, већина испитаника (56 одсто) уверена је да се медији у њиховим земљама налазе под утицајем политичара и крупног бизниса, што утиче на објективност преноса информација.
Као одговор на питање: „Да ли, по вашем мишљењу, популарни медији објективно осветљавају међународне и унутрашње догађаје у вашој земљи или се налазе под утицајем политичара и крупног бизниса?“, велика већина Италијана (75 одсто), Шпанаца (69 одсто) и Француза (60 одсто) одговорила је да сумња у објективност популарних медија својих земаља.