Радови на овом правцу су почели у фебруару ове године и већ до средине септембра ће деоница бити предата инвеститору — „Железницама Србије“ за пуштање у рад. Провера је показала да српски стручњаци успешно освајају руску технологију полагања горњег строја колосека и добијају потребно искуство, стоји у саопштњу „Руских железница“.
Освајање ове технологије ће омогућити српским железничарима да даље значајно побољшају квалитет извођења грађевинских радова и повећају брзину полагања горњег строја колосека.
Комисија је обишла и деоницу Београд — Панчево, на којој се већ завршава монтажа другог железничког колосека на деоници Панчевачки мост — Панчево главна, и изградња вештачких објеката — пешачких пролаза и моста на Тамишу.
Радови на деоници Београд — Панчево почели су 25. марта 2014. године, и до данас је завршено већ 82 одсто укупног обима радова, укључујући изградњу вештачких објеката, радове на горњем строју колосека и радове на монтажи контактне мреже.
Како пише у саопштењу, након завршетка овог пројекта, брзина возова ће се повећати са садашњих 30-50 километара на час на 120 километара на час, повећаће се интензитет и безбедност саобраћања и скратиће се време путовања између насеља.
Потпредседник „Руских железница“ је високо оценио квалитет радова који се изводе, као и ниво узајамне сарадње руских и српских градитеља.
Александр Цељко је током посете посветио пажњу и хуманитарним пројектима које „РЖД Интернешенел“ реализује у Републици Србији. Он је са делегацијом посетио Основну школу „23. октобар“ у Голубинцима, где су ових дана завршени крупни радови на обнови школе.