Да ли сте знали да су „Кит-кет“ чоколада и „Лореал“ шампон у власништву једне матичне компаније — „Нестле“?
Десет највећих мултинационалних корпорација поседује готово све што људи купују у супермаркетима широм света. Ове корпорације створиле су ланац мањих произвођача који су специјализовани за различите производе, али на крају дана новац потрошача увек иде само у десет компанија.
Када су активисти одлучили да бојкотују „Нестле“ због неморалне пословне праксе ове компаније, да ли су они такође изабрали да не носе одећу „Ралф Лорен“, „Армани“ или „Дизел“ и избегли коришћење производа „Биодерма“, „Вишија“ и „Гарниера“? Све ово отежава њихов бојкот, пошто ће компаније ипак добити свој део новца на овај или онај начин.