Хју Хефнер и његови сарадници су као главни разлог за ову одлуку навели доступност порнографског садржаја. Интернет је, према њиховом мишљењу, учинио да голотиња застари, али и да порнографски часописи више не буду толико комерцијално исплативи.
„Сада сте само један клик удаљени од сваке замисливе позе у сексу, па су еротске фотографије постале једноставно пасе“, рекао је извршни директор компаније „Плејбој“ Скот Флaндерс.
Тираж „Плејбоја“ је пао са 5,6 милиона у 1970. години на 800.000, показују званични подаци.
Часопис ће и даље објављивати фотографије жена у провокативним позама, али оне неће бити потпуно голе.
Одлука о редизајну наводно је донета прошлог месеца на састанку са оснивачем „Плејбоја“ и садашњим главним и одговорним уредником Хјуом Хефнером. Уредници магазина су признали да су „Плејбој“ — који је први пут објављен 1953. године — претекле промене у којима је био пионир.
Сајт „Плејбоја“ је већ избацио голишаве фотографије како би имао приступ друштвеним платформама попут Фејсбука и Твитера и захваљујући томе повећао је број посетилаца за 16 милиона.