Што се тиче сарадње са „АлиЕкспресом“, руски ритејлери добијају могућност да повећају продају пре свега у руским регионима, јер „АлиЕкспрес“ има развијену логистику. У прилог томе иде чињеница да се само 15 одсто њихове робе наручује из Москве и Санкт Петербурга.
Крајем месеца „Тмол глобал“, који је саставни део компаније „Алибаба“, кренуће са продајом руских прехрамбених производа у Кини. Кинески потрошачи ће моћи да купе кондензовано млеко, уље, чоколаду, слаткише, дечју храну.
Услови под којима ће радити руске компаније не разликују се од услова за кинеске: „АлиЕкспрес“ узима провизију од пет одсто цене испорученог производа.
Шеф представништва „АлиЕкспреса“ у Русији Марк Завадски за Спутњик каже да је за oвај кинески ланац Русија једно од три највећа тржишта.
Осим тога, компанија „Алибаба“, у чијем је „АлиЕкспрес“ власништву, заједно са руским центром за иновације „Сколково“ расписала је конкурс за најбоље руске пројекте у сфери микроелектронике. Победници ће уз помоћ сајта „АлиЕкспрес“ добити могућност да пласирају своје производе на америчко и европско тржиште.