Међутим, руски војници супермоћну „армату“ одмиља зову — „Машењка“ (Маша).
Такав надимак, међутим, није случајно изабран — у тенку обавештења и упозорења посади даје мелодичан женски глас.
„Пријатан женски глас преко слушалица упозорава сваког члана посаде о евентуалној неисправности (борбеног) возила и говори им о мерама које би требало да предузму. И због тог гласа војници говоре: ’А мени је Машењка рекла да не треба да наставимо вожњу, да морамо да се зауставимо и проверимо ниво расхладне течности‘ и тако даље“, изјавио је Вјачеслав Халитов, заменик генералног директора „Уралвагонзавода“, фабрике која је произвела „армату“.
Захваљујући најновијим технологијама, произвођач је успео да истовремено направи тенк који је ефикасан и једноставан за управљање. Војницима је уочи Параде победе, 9.маја, када је „армата“ имала своју премијеру, било потребно свега месец и по дана да науче да управљају овим супертенком.
Раније се говорило о томе да је ново руско борбено возило на путу да постане потпуно аутоматизован тенк, а Халитов је то и потврдио.
„Разматрамо могућност роботизовања ’армате‘, а то је лакше урадити него на Т-90“, додао је он.
Најновија борбена платформа „армата Т-14“ може се сматрати једном од најважнијих премијера руских Оружаних снага у 2015. години. Карактеристике „армате“ су и даље строго чувана тајна, што само подгрева још веће интересовање у међународној војној заједници.
Серијска производња „армате“ могла би да почне 2017-2018. године.
„Уколико бисмо тенк Т-14 упоредили са страним панданима, могли бисмо да констатујемо да их Т-14 премашује за 25-30 одсто по неким основним карактеристикама. У суштини, акценат је стављен на заштиту возила и безбедност посаде, али и на побољшање карактеристика ватрене моћи“, истакао је Халитов.
У „Уралвагонзаводу“ обелоданили су да „армату“ и даље унапређују и да ће снага мотора руског тенка бити повећана са 1,5 на 1,8 хиљада коњских снага, али су одбили да откривају детаље.
Раније је саопштено да „армата“ неће бити статична. Њени дизајнери тврде да ће ово руско борбено возило постати први тенк на свету без посаде.