Званични представник ОАК–а Сергеј Локтионов изјавио је да представљање авиона има само „симболичан догађај“, док ће најважнији тренутак бити његов први лет који ће се догодити у 2016. години. Раније је потпредседник Владе Русије Дмитриј Рогозин изјавио да ће први лет МС–21 бити изведен у априлу 2016. године.
„У Уљановску на ’Аерокомпозиту‘ завршава се склапање крила за МС–21 које се прави по најновијој технологији вакуум инфузије. Та метода омогућава да се уштеди на тежини, није потребан велики број завртања, издужује се крило и даје му бољу геометрију што омогућава да се уштеди између 6 и 8 одсто горива у поређењу са страним авионима истог типа“, рекао је Локтионов.
Према његовим речима, нико раније у свету није користио такву технологију за прављење тако великих агрегата, као што је крило.
Јелена Фјодорова, представник корпорације „Иркук“, која улази у састав ОАК–а, такође је саопштила да се у овом тренутку ради на монтажи различитих система унутар авиона и да је почело склапање другог авиона МС–21.