„Неспорно је да не добијамо довољно средстава како бисмо били конкурентни телевизијама попут руског РТ и кинеске ЦЦТВ“, рекао је он, а пренео лист „Вашингтон пост“.
Шел сматра да је годишњи буџет од 730 милиона долара, који се потом дели на све организације Америчке радиодифузне агенције, само мали део онога чиме располажу њени противници.
Као највеће конкуренте америчким телевизијама Шел види руски РТ, кинески ЦЦТВ и катарски Ал Џазира.
„Вашингтон пост“ је такође оценио да је руски РТ далеко ефективнији и фокусиранији у његовој делатности, будући да његов годишњи буџет износи 307 милиона долара.
Шел је као један од начина да се стане на пут „руској пропаганди“ предложио промену приступа у преношењу информација на светском нивоу.
„Уколико не будемо добијали довољно средстава од пореских обвезника, било би боље да се фокусирамо на директни утицај на публику. Иако желимо да будемо присутни и на телевизији и на радију, можда би било боље фокусирати се на младе људе и то обраћањем путем дигиталних технологија“, рекао је Шел.