00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Интермецо“
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
У којој књижевној епохи живимо
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Живот је као бокс: Научите да примате ударце, али задате победнички
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пречник страним речима и изразима“
20:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Неко лаже: Трамп или Зеленски
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Америка губи медијску трку са Русијом и Кином

© Flickr / m01229Амерички медији
Амерички медији - Sputnik Србија
Пратите нас
Председник Америчке радиодифузне агенције Џефри Шел изјавио је да у буџету те институције нема довољно средстава због чега губи трку са Русијом и Кином у преношењу информација на светском нивоу.

„Неспорно је да не добијамо довољно средстава како бисмо били конкурентни телевизијама попут руског РТ и кинеске ЦЦТВ“, рекао је он, а пренео лист „Вашингтон пост“.

Раша тудеј - Sputnik Србија
„Раша тудеј“ слави 10. рођендан

Шел сматра да је годишњи буџет од 730 милиона долара, који се потом дели на све организације Америчке радиодифузне агенције, само мали део онога чиме располажу њени противници.

Као највеће конкуренте америчким телевизијама Шел види руски РТ, кинески ЦЦТВ и катарски Ал Џазира.

„Вашингтон пост“ је такође оценио да је руски РТ далеко ефективнији и фокусиранији у његовој делатности, будући да његов годишњи буџет износи 307 милиона долара.

Шел је као један од начина да се стане на пут „руској пропаганди“ предложио промену приступа у преношењу информација на светском нивоу.

„Уколико не будемо добијали довољно средстава од пореских обвезника, било би боље да се фокусирамо на директни утицај на публику. Иако желимо да будемо присутни и на телевизији и на радију, можда би било боље фокусирати се на младе људе и то обраћањем путем дигиталних технологија“, рекао је Шел.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала