Руски приватни конструкторски биро развио је авион СР-10 састављен од композитних материјала, са једним мотором.
СР-10, дизајн приватног руског бироа КБ САТ, има инверзну геометрију крила. Ова особеност летелици даје већу компактност, као и стабилност при малим брзинама, узлетању и слетању.
Авион СР-10 је изузетно прикладан за учење основа летења. Пробни летови прототипа изводе се у авио-бази Орешково у Калушкој области. На основу видео-снимака може се закључити да су тестови успешни. Необична поставка крила побољшава могућности маневрисања летелице, што чини СР-10 не само изузетним тренажним већ и спортским авионом.
Прва идеја о стварању авиона са инверзним (обрнуто постављеним) крилима потекла је од немачког бомбардера „јункерс“ Ју-287, прототипа чији су нацрти доспели у руке Совјета 1945. Међутим изградња употребљивог авиона одлагана је до касних осамдесетих година двадесетог века јер ниједан тадашњи материјал није могао издржати силу потиска авиона, што је доводило до пуцања крила. Тек са употребом савремених легура титанијума и угљеничних влакана омогућено је стварање оваквог авиона. Први прототип ловца са инверзним крилима био је амерички „груман“ Икс-29 изграђен 1984.
Једини руски борбени авион са овако постављеним крилима био је „Сухојев“ Су-47 „беркут“, експериментални вишенаменски и суперсонични млазни ловац који никад није ушао у масовну производњу.