Откад су ДП-С (Дизел воз — Србија) почели да саобраћају на српским пругама, ред вожње је повећан за 70 одсто у централно-банатском региону. Пораст броја путника са 1.100 на 1.800 седмично можда делује као мали, али је значајан у области са већински застарелом железничком инфраструктуром.
Нови возови су само део од 940 милиона долара вредног пројекта обнове српске железничке инфраструктуре којег спроводе Руске железнице „РЖД Интернешенел“. Пројекат је већином плаћен из руског зајма. Возови исте производне линије већ саобраћају у Мађарској.
„РЖД Интернешенел“ већ гради километар нових пруга дневно у Србији и очекује да просечна брзина нових возова буде 120 километара на сат, што и није нека велика брзина, али је значајан напредак у земљи у којој су неке пруге старе и више од стотину година.
Осим што граде пруге и испоручују возове, Руске железнице такође поправљају и српске школе — две су већ реновиране а радови на трећој су у току. Компанија даје и стипендије за обуку нових железничких инжењера и техничара Железница Србије, а 15 полазника је већ спремно да студира у Русији.