Према речима саговорника листа, управљач је могао да се замрзне услед нагле промене температуре и, када су пилоти приликом слетања покушали да „извуку“ авион, просто нису имали довољно времена и снаге како би померили управљач.
Извор „Росијске газете“ упоредио је ростовску авионску несрећу с падом „боинга 737-500“ у новембру 2013. године приликом слетања у Казању. Ако се упореде видео-снимци последњих минута лета авиона, добро се види да се приближавање авиона земљи одвија по идентичном сценарију, указао је извор.
Како је раније у понедељак саопштио Међудржавни авијациони комитет, први закључци о несрећи у Ростову на Дону биће објављени у року од месец дана.
У овом тренутку стручњаци копирају податке из црне кутије „боинга“. Процес се одвија полако и пажљиво због оштећења црне кутије, навео је Међудржавни авијациони комитет.
На основу објављеног текста разговора посаде, аеродром је дао дозволу за слетање, али је пилот пре приземљења одлучио да поново уздигне летелицу. Због чега се пилот предомислио и одустао од приземљења није познато, рекао је извор у хитним службама.
Истражитељи у међувремену разматрају две основне верзије догађаја: грешку пилота и техничку неисправност летелице.
„Боинг 737-800“ авио-компаније „Флајдубаи“, који је из Дубаија летео у Ростов на Дону, срушио се 19. марта поред аеродромске писте. Погинуло је свих 55 путника и седам чланова посаде.