Загребачки „Јутарњи лист“ пише да је ексклузивно сазнао да су досад у истрази утврђене многобројне неправилности и да се озбиљно сумња да је у том послу исплаћен мито.
Како наводи „Јутарњи“, 12 ремонтованих „мигова“ Ратном ваздухопловству Хрватске предато је у јулу 2015, а „осам месеци након тога Ратно ваздухопловство располаже са само три борбена авиона, а пет ремонтованих авиона повучено је из употребе“.
„Према информацијама из истраге, криминалистичка служба Војне полиције досад је утврдила да су на авионима које је Хрватска купила од Украјине ’прекуцани‘ серијски бројеви и да они не одговарају документацији авиона, ни бројевима који се наводе у уговору о ремонту, као и да уграђени делови авиона не одговарају пратећој документацији авиона“, пише лист.
Наводи се да је „истрага показала да су авиони купљени од Украјине старији него што пише у документацији, наводно четири до пет година“.
Загребачки дневник поставио је питање да ли је управо тих седам авиона, који су упућени у Украјину на ремонт, и враћено натраг.
„Чак се озбиљно сумња да је целокупна документација лажирана, а да ремонт на авионима уопште није обављен“, пише „Јутарњи“ у тексту у којем се наводи да је, према информацијама овог листа, „истрага покренута након непрестаних кварова на тек ремонтованим авионима“.