За изградњу пилона утрошено је 400 тона металне конструкције и 250 кубних метара бетона. Мост ће према пројекту имати 595 пилона, а за њихову градњу биће постављено више од пет и по хиљада шипова.
Главни инжењер Управе за путеве „Тамањ“ Јуриј Сафонов изјавио је да је тренутно у раду 57 пилона на пет сектора пројекта.
„Постављено је већ 450 шипова различитог типа, тренутно се полаже више од 100 шипова, постављају решетке и праве тела носача“, изјавио је он.
Пилон број 173 постављен је на основи од осам цевастих шипова пречника 1420 милиметара, уроњених на дубину од 76 метара.
Висина првог пилона је само три метра. Заједно са носећом конструкцијом пилон ће подићи мост на висину од око седам метара. Како се буду кретали изнад воде, пилони ће расти и доћи до висине од 35 метара над водом.
„На страни Тузла завршава се изградња још неколико пилона за друмски и железнички мост“, наводи се у извештају.
Притом се на керчкој страни, где је земљиште повољније за изградњу, подижу први пилони за железнички мост.
Керчки мост спојиће Крим са копненим делом Русије.