„Војник увек машта о великим мисијама, непријатељ је у његовим очима, одговорност носи на својим плећима и страст у срцу“, каже се у видео-поруци која почиње сликом младог регрута.
„Могло би да се зарати у било ком тренутку. Да ли сте спремни за то?“, наставља се у видео-снимку.
Оглас је део пројекта модернизације Кинеске народноослободилачке војске, која је највећа борбена сила у свету.
У видеу је нагласак на најнапреднијој ратној техници, попут борбених авиона Ј-11, тенкова 99А, балистичких ракета ДФ-11 и првог кинеског носача авиона.
Слике су праћене песмом у хип-хоп стилу.
„Урличући као животиње, од центра до границе. Идемо у рат, боримо се да победимо!“, каже се у песми, „украшеној“ рефреном: „Убиј! Убиј! Убиј!“.
Ово је, иначе, први пут да је кинеска војска користила хип-хоп музичку тему у огласу за потенцијалне регруте. Претходни огласи користили су традиционалне музичке теме, да не би, како пише „Чајна дејли“ деловали превише агресивно.
Кинеска армија има 2,3 милиона припадника, а ако промоција овакве врсте буде успешна, очекује се да тај број постане још већи.