00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
16:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
Кад ликови из романа одлуче да убију писца
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Очекујем експлозију медаља у атлетици, Ивана није рекла последњу реч
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Навали народе: Украјина на распродаји
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Радо Кинез иде у војнике (видео)

© REUTERS / Damir SagoljВојници Народноослободилачке војске Кине
Војници Народноослободилачке војске Кине - Sputnik Србија
Пратите нас
У настојању да повећа запосленост кинеске омладине Народна ослободилачка војска Кине је објавила нови видео-оглас са визуелним ефектима праћеним музиком у хип-хоп стилу, којем би позавидела и холивудска А продукција.

„Војник увек машта о великим мисијама, непријатељ је у његовим очима, одговорност носи на својим плећима и страст у срцу“, каже се у видео-поруци која почиње сликом младог регрута.

„Могло би да се зарати у било ком тренутку. Да ли сте спремни за то?“, наставља се у видео-снимку.

Оглас је део пројекта модернизације Кинеске народноослободилачке војске, која је највећа борбена сила у свету.

У видеу је нагласак на најнапреднијој ратној техници, попут борбених авиона Ј-11, тенкова 99А, балистичких ракета ДФ-11 и првог кинеског носача авиона.

Слике су праћене песмом у хип-хоп стилу.

Кинеска интерконтинентална ракета „дунгфен 41“ - Sputnik Србија
Кина се наоружава ракетом са дометом до Америке (видео)

„Урличући као животиње, од центра до границе. Идемо у рат, боримо се да победимо!“, каже се у песми, „украшеној“ рефреном: „Убиј! Убиј! Убиј!“.

Ово је, иначе, први пут да је кинеска војска користила хип-хоп музичку тему у огласу за потенцијалне регруте. Претходни огласи користили су традиционалне музичке теме, да не би, како пише „Чајна дејли“ деловали превише агресивно.

Кинеска армија има 2,3 милиона припадника, а ако промоција овакве врсте буде успешна, очекује се да тај број постане још већи.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала