Нови производ се зове Гјендјо, што се преводи као „издржи“. Представници компаније објаснили су да је порука упућена корејским радницима који често проводе дуге дане на послу, након ноћи у којој су пили алкохол.
У Јужној Кореји радник не може тако лако да одбије пиће увече са колегама, а посебно са шефовима. Редовне корпорацијске журке су део пословне културе ове земље. Радници често осећају притисак да пију чак и ако не воле алкохол, да их не би одбацили у друштву. Зато би овај сладолед требало да помогне радницима да се изборе са последицама покушаја да се уклопе у друштво.
Сладолед са грејпфрутом садржи сок од оријенталних грожђица, што је популаран лек за мамурлук у Јужној Кореји, наводи агенција Ројтерс.
Јужна Кореја налази се на врху земаља азијског Пацифика по потрошњи алкохола. Према извештају СЗО из 2014, просечан Јужнокорејац попије 12,3 литре алкохола годишње. Укупна продаја лекова за мамурлук износи око 126 милиона долара годишње.
Алкохол повлачи велику индустрију осталих производа у Јужној Кореји, укључујући и специјалну козметику за жене за хидратацију коже која се због пића суши.
Са друге стране, сладолед привлачи велику пажњу широм Источне Азије. У априлу је јапанска компанија Акахи Њугио објавила видео у којем се запослени извињавају због подизања цена компанијског сладоледа први пут од 1991. године.
Видео је објављен на интернету и имао је милионе прегледа. Акаги Њугио производи сладоледе са необичним укусима, као што је парадајз, шпагете или супа.