00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Змајева жена“ - прича о Јелени Гатилузио, супрузи деспота Стефана Лазаревића
16:00
30 мин
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
Одбројавање пред најважније изборе на свету – шта ће бити дан после
17:00
60 мин
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
Слободан Бркић - очи које на оба света гледају
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

„Феномен рата“ уништава туристички бизнис Европе

© AFP 2023 / DOMINIQUE FAGETТуристи се сликају у Паризу
Туристи се сликају у Паризу - Sputnik Србија
Пратите нас
Велики пораст тероризма у Европи не само да је озбиљан политички изазов за земље Европске уније, него наноси и озбиљну штету њиховој економији, пре свега туризму, пише „Њујорк тајмс“.
Празно летовалиште у Турској - Sputnik Србија
У Турској 70 одсто мање српских туриста него раније (аудио)

„Преживљавамо структуралне промене, феномен рата се појавио на нашем прагу, чега раније није било. Ако се то не прекине, проблеми ће бити још озбиљнији“, сматра председник консалтинг компаније у области туризма „МКГ Груп“ Жорж Панајотис. 

Њујорк тајмс“ анализира динамику туристичког сектора Европске уније на примеру Француске која је најбоље посећена европска земља и једна од најпожељнијих туристичких дестинација за цео свет. Лист прецизира да за свој одмор Француску сваке године бира око 84 милиона туриста.

После трагичних догађаја у Паризу, међутим, хотелијерски сектор доживео је пад од готово 25 одсто. Услед терористичких напада у Бриселу и Ницу број аранжмана спао је „на двоцифрене показатеље“, објаснио је финансијски директор сајта за путовања „Експедија“ Марк Окерстром. 

Пролеће на Криму - Sputnik Србија
Крим позива Москву: Подржите руски туризам

Све је више туристичких компанија, хотела и ресторана у ЕУ који су принуђени да шаљу своје сараднике на неплаћени одмор од неколико месеци и да узимају нове сараднике само по сезонским уговорима, наводи се у чланку. 

„Њујорк тајмс“ пише да Американци и Јапанци, који традиционално посећују Европу, активно отказују туре не само за Париз, него и за удаљене крајеве Француске, на пример, за слабо насељено приобаље Нормандије.

Поред тога, озбиљну штету имају произвођачи луксузних предмета који су у великој мери оријентисани на странце. Нагли пад продаје бележе водећи брендови компанија као што су „Хермес“, „Луј Витон“ и „Прада“. 

 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала