Пловни пролаз Кримског моста лежи на два масивна стуба-носача који се граде иза граница пловног пута и не утичу на зону пловидбе. Изградња ових стубова врши се у фазама и трајаће укупно око 12 месеци.
„Одмах након острва Тузла мост постепено почиње да се пење и приближава пловном делу и овде достиже максималну висину од 35 метара изнад нивоа воде. Након још 45 метара налази се највиша тачка лука. То јест, укупна висина пловног дела моста је 80 метара. Исте висине је Троицка кула у московском Кремљу“, рекао је главни инжењер компаније „Упрдор Тамањ“ Јуриј Сафонов.
Грађевински радници раде заједно са рониоцима. Мајстори подводног заната проверавају делове морског дна, на којима ће се касније одвијати грађевинско-монтажни радови. Они чисте акваторију од страних тела: сидра, арматуре, аутомобилских гума, опреме за риболов.
Керчки мост биће најдужи мост у Русији са 19 километара дужине. До децембра 2018. године, објекат ће бити отворен на друмски саобраћај, а возови ће почети да га користе 2018.