00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Пуштен друмски саобраћај испод надвожњака

© Фото : РЖД ИнтернешенелНадвожњак изнад пута на 7. километру пруге Београд-Панчево
Надвожњак изнад пута на 7. километру пруге Београд-Панчево - Sputnik Србија
Пратите нас
Друмски саобраћај испод једног од два надвожњака на 7. километру деонице железничке пруге Београд—Панчево, на коме „РЖД Интернешенел“ на захтев инвеститора „Инфраструктура железнице Србије“ изводи додатне радове на реконструкцији, поново је пуштен 13. августа.

Без обзира на то што је укупан рок за затварање друмског саобраћаја због извођења радова на надвожњаку одлуком локалних власти био скраћен за две недеље, саобраћај је пуштен тачно у планираном року. Монтажа челичних распона мостова на надвожњацима отпочела је 20. јула 2016. године.

РЖД Интернешнел добитник признања Капетан Миша Анастастијевић - Sputnik Србија
„РЖД Интернешенел“ добио признање „Најбољег партнера Србије“

„РЖД Интернешенел“ д.о.о. изводи радове на реконструкцији деонице Београд—Панчево од марта 2014. године. До данас су изграђени нови мост преко реке Тамиш, перони и подходници на станицама, станична зграда на станици Крњача и зграда за Електро-централизацију на станици Панчево Главна, пуштени су у рад СС и ТТ системи.

Компанија планира да заврши све радове на деоници у оквиру уговорних рокова — у новембру 2016.

Пројекат за модернизацију пруге Београд—Панчево у вредности преко 90 милиона долара „РЖД Интернешенела“ реализује се о трошку средстава руског државног извозног кредита одобреног Републици Србији. Пројекат обухвата реконструкцију постојећег колосека, изградњу и електрификацију новог колосека на деоници укупне дужине 16 км, као и изградњу железничке инфраструктуре дуж трасе.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала