00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Без сарадње Срба и Руса нема остварења словенског сна
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Хоће ли бити Трећег светског рата
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Дуалност Милене Павловић Барили“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Без руских делова, украјински „aнтонов“ неће летети

© Sputnik / Сергей Старостенко / Уђи у базу фотографијаАнтонов авион „Руслан“
Антонов авион „Руслан“ - Sputnik Србија
Пратите нас
Током 2016. године украјинско предузеће за производњу авиона „Антонов“ неће направити ниједан авион због прекида сарадње са Русијом, саопштио је шеф Одељења за перспективне технологије тог предузећа Андреј Хаустов.
Ан-24 - Sputnik Србија
Кијев забрањује Москви да користи авионе компаније „Антонов“ у иностранству

„Сада, ако бисмо чак и хтели да произведемо авион, ми имамо један број недовршених летелица које стоје на лагерима, треба да заменимо све руске делове компонентама других произвођача. Не кажем да оне морају бити западне, могу бити и украјинске“, рекао је Андреј Хаустов за „Радио вести“.

Хаустов је навео да због тих проблема до краја 2016. године неће бити произведен ниједан авион.

Према његовим речима, предузеће је 2015. године произвело два авиона Ан-148 и Ан-158, а за њих су били коришћени руски делови.

„То су фактички све залихе које смо имали. Потрошене су на тим авионима“, навео је Хаустов.

Заменик шефа Одељења за перспективне технологије „Антонова“ признао је да „непостојање сарадње са Русијом на авионима ’антонов‘ није помогло предузећу“. Ипак, према његовим речима, то није толико страшно, пошто предузеће тражи алтернативне добављаче компоненти.

На пример, на авионима Ан-148 и Ан-158 је потребно да се замени око 5.400 типова компоненти, а највеће од њих су радиоелектронски уређаји.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала