Авион са двоструким трупом први пут је почео да се развија 2008. Сада је НАСА издвојила неких 2,9 милиона долара за израду прототипа у природној величини за тестирање футуристичког путничког авиона, надајући се да ће прави авион ући у употребу 2027. године.
Са максималном брзином од око 936 километара на час и напредним аеронаутичким дизајном и напајањем, омогућиће се смањење потрошње горива за неких 50 одсто у поређењу са данашњим путничким авионима. Конструктори тврде да ће Д8 за лет од Лос Анђелеса до Њујорка потрошити 7.930 литара горива мање.
Мајкл Роџерс из НАСА истраживачког центра „Ејмс“ каже да ће велики део ефикасности у потрошњи горова бити резултат најсавременијег дизајна крила.
„Идеја је да се преузме део подизања који се иначе добија преко крила и покуша да се помери на труп. Друга ствар која је урађена је за омогућавање ламинарног протока на летелици да се смањи распон крила“.
Фокусирање на ефикасност и ултрамодерно аеродинамичко истраживање, тим НАСА, МИТ и „Ауроре“ се нада да ће код нове генерације путничког авиона постићи знатно ниже трошкове.