Последња кампања „Спасите наше кобасице“ (Save Our Sausages) дело је оснивача „Очева“ Мета О’Конора, који је активиста још од 2001. године.
„’Спасите наше кобасице‘ (СОС) јесте мој начин коришћења хумора не бих ли навео људе да причају о озбиљним проблемима који погађају данашње мушкарце. Ствари попут пораста броја самоубистава, ниског нивоа тестостерона, смртност од рака и насиље су само неке од области којима се бавимо. Као отац три дечака, забринут сам због растуће културе ћутања о стварима које погађају мушкарце и заиста желим да променим то“, рекао је О’Конор за Спутњик на дан почетка кампање.
„Веома сам озбиљан у вези са мојим позивом властима, који би требало да доведе координисаног политичког одговор кад је реч о проблемима мушкараца. Ја у потпуности поштујем и подржавам борбу за женска права и равноправност, али постоји карика која недостаје у причи о људским правима, а то је растући проблеми јавног здравља мушкараца“, додао је О’Конор.
Група је покренула кампању „Спасите наше кобасице“, у месари на Форест хилу у Лондону, где су креирали сопствени бренд кобасица које су се нашле у продаји.
Кобасице направљене по посебном гурманском рецепту назване су „СОС вијагра кобасице“ и садрже необрађену велшку свињетину, зачине и неке посебне састојке.
Са гуштом маркетиншког гуруа, О’Конор је причао за Спутњик о кобасицама.
„Ове кобасице су историјске зато што ће мушкарцима дати екстра-шмек. Кобасице су гурманске и рецепт укључује природну аминокиселину аргинин, биљку епимедијум (која побољшава сексуалну функцију) и женшен. То је као природна вијагра и сигурно ће и момке и девојке натерати на игру. Али поврх свега, кобасице су заиста укусне“, објаснио је он.
Мет О’Конор је причао и о томе како је нашао утеху у хумору током својих личних борби током година, што је један од разлога зашто је одлучио да води кампање са елементима невиног несташлука и безобразне забаве.
„Прошао сам кроз тешко раздобље након раскида везе и имам лично искуство са депресијом. Схватио сам да пролазим кроз оно кроз шта и многи други мушкарци пролазе, а мало која помоћ ми је била доступна и нисам имао коме да се обратим. Захвалан сам што сам смогао снаге да пребродим све то, али многи други мушкарци то не успевају због много разлога. Време је да се подигне ниво свести о овим озбиљним проблемима који погађају многе мушкарце“, рекао је он.
Сав приход остварен од продаје ових кобасица биће дониран бројним хуманитарним организацијама за мушкарце, укључујући „Комбатстрес“, организацију која се бави менталним здрављем ветерана, „Ендијевом мушком клубу“, који помаже мушкарцима са депресијом или „Чекмладсу“, који помаже оболелим од рака тестиса.
Октобар месец у Великој Британији је месец кобасица тако да је право време да поручите „СОС вијагра кобасице“.