„На деоници градилишта кримског моста на острву Тузла спроведена је прва технолошка операција постављања коловозних плоча. Монолитна конструкција формирана је на четири лука моста. Убудуће ће на њеној површини бити постављен коловозни застор“, наводи се у саопштењу.
Заменик директора компаније „Тамањ“ Кајрат Турсунбеков рекао је да је ово главна деоница.
„Овде ми фактички израђујемо техничка решења које су дали пројектанти и преносимо их са папира на реалне услове градње“, објаснио је Турсунбеков.
Аутомобилски део кримског моста састоји се од два коловоза, од којих сваки има две саобраћајне траке.
„Прво бетонирамо деоницу у правцу Керча. Затим ћемо прећи на изградњу коловоза за аутомобиле који се крећу у супротном смеру“, рекао је шеф деонице Виталиј Дунајц.
Керчки мост ће бити најдужи у Русији. Његова дужина износиће 19 километара. Планирано је да се за аутомобилски саобраћај мост отвори 2018, а за железнички 2019. Тренутно су главне артерије које повезују Крим са копненим делом Русије керчки трајект и аеродром „Симферопољ“.