Притом, више од половине становника САД (59 одсто) одговорило је да су необјективни били и локални и национални медији. Анкетирање је у САД спровела истраживачка компанија Ти-Ен-Ес за информациону агенцију и радио Спутњик.
Према подацима анкетирања, 16 одсто Американаца сматра да су национални медији давали предност једном од кандидата, а да су, притом, локални медији остали објективни. Насупрот томе, 5 одсто Американаца сматра да су само локални медији били пристрасни, а да национални нису. Број оних који сматрају да су амерички медији избалансирано давали информације о кандидатима износи свега 20 одсто.
Анкетирање је спровела истраживачка компанија Ти-Ен-Ес по наруџбини информационе агенције и радија Спутњик од 3. до 7. новембра 2016. године у САД.
На питање „Ако се разматра председничка кампања у САД, шта мислите, колико су медији били пристрасни према једном од кандидата“ одговорило је 1.012 испитаника старости између 18 и 64 године. Максимална грешка узорка за податке у целини за земљу износи +/- 3,1 одсто, уз интервал поверења од 95 одсто.