Реконструкција те 14 километара дуге деонице је завршена 30 дана пре уговорних рокова.
За време радова извршена је комплетна замена горњег и доњег строја колосека, уградња пет скретница, обнова 13 железничких прелаза, реконструкција две станице, као и ниских платформи, изграђени су пропусти, обновљени су контактна мрежа и системи за СС и ТТ. Као резултат реконструкције брзина кретања возова повећана је до 120 км/ч.
У Србији је први пут примењен модел извођења грађевинско-монтажних радова у режиму 36-часовних затвора, што је омогућило да се избегну потребе потпуног прекида саобраћања возова. Поред тога, у току највећег оптерећења, од средине јуна до краја августа, саобраћање путничких возова се обављало без прекида у саобраћају.
„РЖД интернешенел“ наставља са реконструкцијом деонице Винарци–Ђорђево, а планирано је да радови на деоници Врањска Бања–Ристовац буду завршени у најскорије време. Вредност изградње и модернизације три јужне деонице Коридора 10 износи више од 38 милиона долара и реализује се о трошку средстава руског државног кредита.