Шеф стручнотехничког надзора Радомир Радичевић jе поjаснио да jе реч о сету машина коjи се састоjи од три машине, главна jе она коjа врши грубо скидање челичним ножевима, иза ње иде специjална машина коjа врши полирање, и на краjу долази трећа коjа ради храпављење комплетног коловоза.
„Грешка се састоjала у томе што jе на поjединим деловима коловоза, не на комплетном коловозу, дошло до одступања од проjектом и стандардима предвиђене равности. Извођач радова на бетонском коловозу у тунелима Шарани и Брђани био jе ’Планум‘, и на њихов терет ће бити фактурисани сви додатни радови на довођењу коловоза на ниво проjектом предвиђене толеранциjе“, истакао jе Радичевић.
Oн jе додао да ће за осам до 10 дана наjкасниjе тунел Шарани бити урађен, а то значи да машина ради 1.500 квадрата дневно у две смене и током викенда, а одмах по завршетку овог тунела машина прелази у Брђане.
Поменути тунели на деоници Љиг—Прељина Kоридора 11 били су протеклих недеља у средишту пажње након вести да су недовољно високи да кроз њих прође шлепер, што су Kоридори Србиjе демантовали.