„Никаква средства издвојена за Министарство одбране САД у 2017. фискалној години не могу да буду усмерена на билатералну војну сарадњу између САД и Русије све док министар одбране у сарадњи са државним секретаром не обавести одговарајуће конгресне одборе да је Русија прекинула окупацију украјинске територије и агресивна дејства која угрожавају суверенитет и територијални интегритет Украјине и НАТО-а“, наводи се у документу.
Осим тога, у закону се наводи да је Русија дужна да реализује Мински споразум о Украјини.
Истовремено се истиче да се „ова ограничења не односе на акције које су потребне САД за испуњавање својих обавеза у оквиру билатералних и међународних споразума о контроли и неширењу оружја, као и другим споразумима“. Она се такође не односе на мере неопходне за обезбеђивање акција САД и НАТО-а у Авганистану.
Посебна тачка прописује забрану финансирања за „било какве акције које признају суверенитет Русије над Кримом“. Изузеци могу бити само случајеви када министар одбране и државни секретар утврде да се ради о националној безбедности САД и одмах обавесте надлежне одборе Конгреса.
Осим тога, закон обухвата низ допуна које се односе на „годишњи извештај о активностима у области одбране и безбедности које се односе на Русију“.