00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
И прадеда Виктора Троицког задужио Србију
06:55
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Александар Први Карађорђевић“
16:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Пад авиона Ту-154: Комисија испитује седам могућих сценарија

© Sputnik / Nina Zotina / Уђи у базу фотографијаСпасилачке екипе на месту пада авиона руског Министарства одбране Ту-154 у Црном мору
Спасилачке екипе на месту пада авиона руског Министарства одбране Ту-154 у Црном мору - Sputnik Србија
Пратите нас
У Москви је данас одржана конференција за медије о раду државне комисије за отклањање последица катастрофе авиона Ту-154 и за пружање помоћи породицама погинулих.
Авион ТУ-154 - Sputnik Србија
Истражни комитет о паду авиона: Техника није радила како треба

На конференцији су учествовали председник комисије, министар саобраћаја Максим Соколов, заменик министра одбране Николај Панков, први заменик министра здравља Игор Каграмањан, заменик министра за цивилну заштиту, ванредне ситуације и отклањање последица елементарних непогода Александра Чупријан, заменик министра за рад и социјалну заштиту Григориј Лекарев, начелник Службе за безбедност летова Сергеј Бајнетов и председник Савезне службе за рад и запошљавање Всеволод Вуколов.

Коначни закључци о узроцима пада авиона Министарства одбране Ту-154 код Сочија биће донети тек када експерти дешифрују снимке из црних кутија авиона, рекао је министар саобраћаја Максим Соколов.

„Коначни закључци о овој трагедији биће дати када буду сакупљени и прегледани сви подаци из црних кутија. Упркос чињеници да данас већ постоје информације које су објавили медији, коначни закључци, наравно, треба да буду донети после ригорозне анализе и спровођења свих неопходних експертиза“, истакао је Соколов.

„Очигледно је да опрема није добро функционисала. Шта је био разлог разјасниће стручњаци, због чега је образована посебна техничка комисија“, рекао је Соколов.

Терористички напад не сматра се основном верзијом у истрази авионске несреће, изјавио је Соколов.

„У току је техничка истрага о узроцима катастрофе авиона Министарства одбране. Биће размотрене све могуће верзије, мада се паралелно изводе истражне мере. Желим да напоменем да се терористички акт не разматра као основна верзија узрока несреће“, истакао је Соколов.

Министар је истакао да би прелиминарни резултати испитивања могли да стигну у јануару, а коначни закључци о узроцима инцидента биће донети након декодирања црних кутија из авиона Ту-154. Соколов је позвао да се до коначне објаве о резултатима рада комисије не објављују никакве верзије несреће које су добијене од незваничних извора.

Спасилачке екипе извлаче делове авиона Ту-154 из мора - Sputnik Србија
Рониоци пронашли трећу црну кутију из авиона Ту-154

Према подацима Министарства одбране, последњи лет авиона трајао је око 70 секунди. Авион се попео на висину од 250 метара при брзини између 360 и 370 километара на час, а „посебна ситуација“ у авиону је трајала око 10 секунди.

Заменик шефа за безбедност летења руских ваздухопловних снага Сергеј Бајнетов изјавио је да ће дешифровање података трајати тридесетак дана, тако да ће прелиминарни резултати највероватније бити објављени у јануару.

„Успели смо да окупимо велику групу професионалаца и експерата и помоћу тих специјалиста надамо се да ћемо у скоријој будућности сазнати узроке несреће“, додао је он.

У Сочију, где се авион Ту-154 налазио да би допунио гориво, у авион су ушли само представници пограничне службе, рекао је Бајнетов.

„Сви путници су се укрцали на аеродрому ’Чкаловски‘. У Сочију су у авион улазили само представници пограничне службе, који су испунили своју дужност. То су два представника Федералне пограничне службе“, додао је он.

„Оценили смо да је посада била спремна за лет и имала одговарајући ниво знања за обављање задатка. Командант мајор Роман Волков имао је 4.000 сата налета, укључујући 1.500 сати лета на тој врсти авиона“, рекао је Сергеј Бајнетов.   

Операција тражења тела погинухил у паду авиона Ту-154 - Sputnik Србија
Вађење мотора авиона Ту-154 из Црног мора (видео)

„После прелиминарног дешифровања прве црне кутије ми смо закључили да терористичког акта, у сваком случају експлозије, у авиону није било. То вам могу тачно рећи, али терористички акт није само експлозија, то могу бити и други узроци и зато за сада ту верзију не искључујемо“, изјавио је Бајнетов.

Информација о трећој црној кутији авиона Ту-154 није тачна, јер постоје само две, изјавио је Бајнетов.

Параметарски подаци црних кутија о лету авиона Ту-154 не сведоче о техничком квару авиона, истакао је Бајнетов.

„Према прелиминарним проценама параметарских информација, очигледних техничких проблема није било. Још нису извађени сви уређаји“, додао је он.

Упркос паду авиона Министарства одбране Русије Ту-154 авиони тог типа (Ту-154Б-2) наставиће да раде, рекао је начелник Службе безбедности лета Оружаних снага Русије Сергеј Бајнетов.

Коначна верзија узрока инцидента још није објављена. Тренутно се развија седам могућих сценарија о ономе што се догодило, рекао је представник Министарства одбране.    

Авион Ту-154 Министарства одбране који је летео за Сирију, срушио се у недељу у Црно море неколико минута након полетања са аеродрома у Сочију. На броду су се налазиле 92 особе и сви су погинули. На месу несреће у току је операција потраге и спасавања.

 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала