Јапанце можете назвати добављачима свега лудог — од невероватне рекламе и заразне песме „Пен-пајнепл-епл-пен“ (Pen-Pineapple-Apple-Pen) до бакица које плешу у кимону и мачака са шеширима од властитог крзна. Стога је Јапан из много разлога истовремено најбоље и најгоре место на Земљи.
У Јапану изузетно воле бање (спа). И забавне паркове. Због тога је градоначелник града Бепу (града познатог по својим термалним изворима) обећао да ће отворити „Парк спатракција“ у којем ће класичан забавни парк бити комбинован са спа-третманима. Али под једним условом: уколико видео са обећањем достигне један милион прегледа. До сада је филм погледан више од два милиона пута. Градоначелник је потврдио да ће изградити „Парк спатракција“.
А ако „Парк спатракција“ ипак не буде отворен, можете да одете у спа-хотел у префектури Канагава и окупати се у базену испуњеним црним вином. Савршено!
Јапанци имају репутацију дискретних људи, али понекад се не устручавају да ураде необичне ствари. Ове баке плешу у кимону уз песму „24К меџик“ Бруна Марса.
За новогодишње празнике мрежа пицерија „Доминос“ планирала је да доставља пице на ирвасима. Компанија је тврдила да то није добар рекламни трик, већ практично решење. Кретање на ирвасима је по снегу брже и удобније него на бициклу. Јапан би постао боља земља да „Доминос“ није одустао од ове идеје. Како се испоставило, ирваси нису желели да науче да испоручују пицу.
У Јапану има много музеја са необичним темама. На пример, до прошле године у малом граду Фуџихара постојао је музеј секс-робота у којем није било никаквих робота.
И музеј камења који личе на људска лица.
Постоји и музеј резанаца!
У Токију се налази музеј паразита и у њему се приказује какве грозоте могу да живе у организму човека који је само презалогајио сирову рибу.
У Јапану постоји јединствена на свету туристичка агенција за плишане играчке. Ваша играчка може да посети Париз, Токио или Сингапур у друштву својих плишаних рођака за само 4,5 хиљада јена (36,5 евра).
Наравно, Јапанци су љубитељи робота. Али чак и они могу да буду врло симпатични.
Ево мали робот компаније „Тојота“ чита емоције и интересује се како сте.
А ово је Саја — компјутерска ученица створена помоћу анимације ЦГИ. Саја толико реално изгледа да корисници друштвених мрежа нису могли да је разликују од праве девојке.
Јапан има посебан однос према животињама. Овде се отварају локали са мачкама и јежевима који тамо живе; пси имају налоге на „Инстаграму“, а корњаче шетају по улици. Али љубимци интернета постали су пси јапанске расе акита ину и шиба ину.
Ова шиба ради као продавац у киоску.
Међутим, у Јапану постоје и ствари које су за нас непојмљиве.
Зашто Јапанцима не дојади заразна песма комичара Пико Тароа о оловци, јабуци и ананасу?
„Пен-пајнепл-епл-пен“ појавила се средином лета, а до децембра је добила наставак, неколико алтернативних верзија са популарним ликовима, као и привремени, отворен три недеље, кафић инспирисан песмом.
Посебна тачка је потпуно луда јапанска реклама. И она је увек била таква.
Ово је класична реклама за резанце у којој популарни амерички певач Џејмс Браун игра у плавом лакованом огртачу. У позадини свира јапанска верзија Браунове „Секс машине“.
А ово је десетоминутна колекција јапанских реклама са Арнолдом Шварценегером у главној улози.
Савремене рекламе не заостају за спотовима од пре две деценије. Корисници Јутјуба чак праве посебне колекције лудих јапанских реклама. Погледајте једну од њих.
Многа питања поставља и јапанска храна. Овде постоји и чудан врста јела,омлет на тачке.
『水玉オムライス』
— Miku. (@blue__39) July 19, 2016
妹に作ってあげた\(¨̮)/ pic.twitter.com/79i1XqrqMx
И необичне комбинације.
Чипс са чоколадом од зеленог чаја.
А понекад и застрашујући изглед: ово је чорба од карфиола и црвеног купуса, броколија, кромпира и гљива која се зове „вештичји лонац“.
今夜は#魔女鍋
— なっちゃん@体重36%OFF (@nuts_luna) November 23, 2016
最初はそぉでもなかったが
ホントに煮込むほどに紫
生肉具合がマジ魔女#闇鍋#紫白菜#ダイエッター#ダイエッターさんと繋がりたい pic.twitter.com/3m3ts4X0pw