Пут ка лидерској позицији ове платформе за видео-игре је довео до тога да она претекне и надалеко чувену „Сонијеву“ конзолу „Плејстејшен 4“.
Већ трећи месец узастопно ова платформа заузима прво место по продаји у САД, а „Мајкрософт“ није могао да одоли искушењу да ову чињеницу искористи у сврху рекламне кампање и на тај начин забије клин у „Сонијеве“ точкове. Компанија је покренула рекламну кампању са врло слаткоречивим називом: „Најпродаванија конзола у Америци“, пише „Лајф“.
Поред тога што Мајкрософт наглашава лидерску позицију на америчком тржишту, компанија се у видеу фокусира на предности новог модела Xbox One S. Конзола подржава 4K блу-реј 4K-стриминг и ХДР технологију, а на тржишту САД кошта само 299 долара.