„Прва деоница на којој је покренута ова операција налази се између острва Тузла и пловног дела канала Керч—Јеникалски. Градитељи треба да саграде лукове преко морске површине у дужини од више од шест километара“, наводи се у саопштењу.
Градитељи користе опрему за ископавање, хидрауличну и опрему за заваривање. Прво се распони постављају на копну, а затим се конструкција пребацује изнад воде брзином од 15-25 центиметара у минути.
„Укупно се на објекту градилишта налазе четири морске деонице, укључујући и деоницу изнад пловног дела, што је више од шест од 19 километара трасе моста“, рекао је заменик директора предузећа „Тамањ“ Владислав Сафин.
Он је рекао да ће на морским деоницама бити постављено више од 50 хиљада тона металне конструкције.
Истовремено се настављају радови на изградњи потпорних стубова будућег моста. Према подацима Центра за информисање, до средине јануара постављено је више од 3.800 три врсте више шипова од укупно седам хиљада који су предвиђени пројектом.
Сада у изградњи учествује око четири хиљаде људи. До пролећа путари планирају да упосле додатне снаге.
Мост преко Керчког мореуза повезаће Крим и Краснодарски крај. Дужина прелаза биће 19 километара, што ће бити најдуже у Русији. Укупна вредност пројекта износи 227,92 милијарди рубаља (око 3,5 милијарди евра).
Пуштање моста у саобраћај планирано је за децембар 2018, а возова за децембар 2019.