Као резултат реконструкције пруге Београд–Панчево, у исто време са повећањем брзине саобраћања возова са од 30 до 50 километара на сат на 120 километара на сат, повећани су капацитет и безбедност саобраћаја.
„Радови на деоници су почели крајем марта 2014. године и обухватили су реконструкцију 16 километара постојећег колосека, изградњу и електрификацију новог другог колосека, изградњу две станице и два стајалишта, моста преко реке Тамиш, дужине 242 метра, као и малих железничких мостова“, наводи се у саопштењу.
Додаје се да су изграђене и три трафостанице, зграда за СС и ТТ у станици „Панчево главна“. Изведени су радови на уградњи пропуста, обнови контактне мреже, систему СС и ТТ.
Поред тога, компанија „РЖД Интернешенел“ је спровела додатне радове на потпуној замени два надвожњака са монтажом нових металних распона, а успела је и да изведе радове на реконструкцији надвожњака без додатних трошкова по инвеститора, обезбедивши безбедност саобраћаја како за путнике у железничком саобраћају, тако и за возаче аутомобила.