Од марта 2016. часопис је престао да објављује фотографије потпуно обнажених модела.
„Први сам спреман да признам да је начин на који је часопис приказивао голотињу застарео, али била је грешка да се она потпуно уклони. Нагост није проблем и никада није била. Данас враћамо своју индивидуалност“, написао је на свом налогу на Твитеру креативни директор часописа и син оснивача „Плејбоја“ Купер Хефнер.
— Cooper Hefner (@cooperhefner) February 13, 2017
Осим тога, званични налог часописа објавио је насловницу наредног броја са хаштагом „Бити наг је нормално“ (#NakedIsNormal).
Часопис „Плејбој“ је један од најпознатијих светских брендова. Први број изашао је у тиражу од 51.000 примерака у децембру 1953. године. Сада се „Плејбој“ објављује на разним језицима широм света.
Our March/April 2017 cover #NakedIsNormal https://t.co/FhCkcmnV0S pic.twitter.com/WSxMElDa94
— Playboy (@Playboy) February 13, 2017