00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Змајева жена“ - прича о Јелени Гатилузио, супрузи деспота Стефана Лазаревића
16:00
30 мин
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
Одбројавање пред најважније изборе на свету – шта ће бити дан после
17:00
60 мин
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
Слободан Бркић - очи које на оба света гледају
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Децу у школама требало би учити шта су лажне вести

© Flickr / JonathanКонтролна соба у телевизији
Контролна соба у телевизији - Sputnik Србија
Пратите нас
У школама би децу требало учити шта су лажне вести, сматрају водећи међународни експерти за образовање, јер је у модерном дигиталном добу неопходно да она критички размишљају и анализирају садржаје на друштвеним мрежама и сајтовима.

Директор Организације за економску сарадњу и развој (ОЕЦД) задужен за образовање и вештине Андерас Шлајхер сматра би школе требало да осигурају да млади људи буду у прилици да дебатују о различитим ставовима и мишљењима.

Човек без мозга - Sputnik Србија
Шеф „Епла“: Лажне вести убијају људске умове

„У прошлости, када вам је била потребна информација, тражили сте одговор у енциклопедијама и знали сте да је она истинита“, подсетио је Шлајхер, „док данас свако ко користи друштвене мреже или медијске сајтове мора бити способан да процени информације које су му дате“.

Ученици могу да уче о свету око себе, да анализирају оно што виде и чују, да се ангажују у дебатама кроз лекције. То не значи, додао је Шлајхер, да се уводе нови предмети, већ је потребна надградња вештина у свим лекцијама, од науке до историје.

Организација ОЕЦД спровешће 2018. године глобално тестирање петнаестогодишњака из матерњег језика, математике и природних наука, и увести испит „глобалних компетенција“, док ће резултати бити објављени 2019. године.

Резултати тих процена у 70 држава се виде као веома важни, а Шлајхер наводи да ће показати капацитете младих људи да виде свет из другачије перспективе, ценећи другачије идеје и знања о томе како бити отворен према другачијим културама, које добијају на важности у све повезанијем свету.

 

Извор: Н1

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала