НАСА: Човечанство на прагу откривања ванземаљског живота

© PixabayСвемир
Свемир - Sputnik Србија
Човечанство је на корак од откривања живота изван Земље, изјавио је на расправи у Конгресу САД помоћник директора НАСА Томас Цурбухен.
Сатурнов месец - Sputnik Србија
НАСА: Могућ живот на Сатурновом месецу

„Уз овако широку делатност и бројне науке које се баве трагањем за животом, налазимо се на корак од једног од најфундаменталнијих открића у историји“, навео је Цурбухен.

Он је набројао низ последњих достигнућа НАСА, укључујући откривање седам планета сличних земљи у звезданом систему ТРАПИСТ 1, у сазвежђу Водолије.

„Милијарде планета чекају да буду откривене само у нашој галаксији“, уверен је научник.

Помоћник директора НАСА подсетио је такође да је сонда „Касина“ открила доказе да је могуће да у океанима који се налазе испод ледника Јупитеровог сателита Европа и Сатурновог сателита Енцеладе има водоника.

Робот за потрагу ванземаљског живота - Sputnik Србија
НАСА представила робота за тражење ванземаљског живота

„Иако још нисмо нашли очигледне трагове живота на другим местима, наши истраживачи постижу значајан напредак, а астробиолози учествују у све већем броју мисија НАСА“, рекао је Цурбухен.

Према његовим речима, НАСА активно подржава истраживања чији је циљ да се схвати како се живот појавио и развио на Земљи, какви услови чине делове васионе способним за развој живота и какав је могући распоред тих светова изван Земље.

„Потребна нам је конвергенција низа наука — биологије, теологије, астрономије, планетологије, наука о Земљи и многих других“, рекао је он.

Научник је такође захвалио Комитету за науку Представничког дома што су задаци астробиологије, која се бави потрагом за ванземаљским животом сада званично подржани као један од приоритета у буџету НАСА.