Осмех на паковању ролни тоалет-папира, уз фризуру која је постала заштитни знак Доналда Трампа и подигнут палац нагоре, постали су званични лого нове робне марке тоалет-папира. Мексички предузетник Антонио Батаља назвао је свој нови патентирани производ именом актуелног америчког председника.
Мото производа је „мекоћа без граница“ а на омоту ролни тоалет-папира пише „ово је једини зид који смо спремни да платимо“ што су референце на Трампова обећања у кампањи. Трамп је инсистирао на изградњи зида на мексичко-америчкој граници који би спречио проток миграната, и говорио је да ће натерати мексичку владу да га плати.
Батаља је објаснио за „Спутњику мундо“ да је на ову идеју дошао не би ли „друштвено и мирољубиво“ одговорио на Трампове увреде на рачун Мексиканаца током предизборне кампање.
„Желео сам да урадим нешто што ће добити позитивну повратну информацију и помоћи мигрантима — људима које је Трамп увредио својим коментарима“, рекао је он.
Батаља је објаснио да његов пројекат није само комерцијални и да ће део прихода ићи за помоћ мексичкој заједници у САД.
Испочетка, Батаља је желео да патентира одећу или обућу са Трамповим именом, али након што је открио да такве робне марке већ постоје у Сједињеним Државама, преоријентисао се на тоалет-папир.
„Узимајући у обзир велики број опција, одабрао сам тоалет-папир јер је то смешна роба која може бити интересантна људима уз ширење идеје. Уз то, не ругам се Трампу, јер то није врста тоалет-папира са његовим ликом на листићима (каква већ постоји у САД)“, рекао је предузетник.
Нови тоалет-папир требало би да се појави у мексичким продавницама за неколико месеци.