Један од примера је носач авиона „Џералд Форд“, укупне вредности 12,9 милијарди долара, који ће коначно 22. јула бити стављен у употребу.
Како наводи лист, иако су сви рокови за завршетак ремонтних радова пробијени, а укупни трошкови превазилазе планирани буџет, брод и даље неће бити у стању потпуне борбене приправности.
Наиме, проблем је настао јер још нису завршени тестови којима се испитује како би брод претрпео подводне експлозије.
Лист упозорава да због тога постоји могућност да амерички порески обвезници још више одреше кесу када брод буде стављен у употребу и тек накнадно буду утврђени недостаци.
До сада је на ремонт тог носача авиона утрошено 2,4 милијарде долара више него што је планирано.
Слична ситуација прети и са изградњом 12 фрегата које би замениле бродове обалске зоне, али управа је одлучила да тај пројекат одложи с обзиром да су велике шансе да се нови бродови никако не разликују од њихових „неуспелих“ претходника.
Још један случај лоше утрошених средстава, додаје лист, јесте ловац Ф-35, којег су многи медији крстили именом „грешком која вреди билионе“.
Пентагон је у флоту уврстио велики број таквих авиона, иако радови на измени конструкције још нису завршени и постоје многобројни недостаци.
Лист закључује да проблеми са Ф-35 и даље постоје, иако је израда авиона трајала седам година дуже него што је то било планирано, а укупни трошкови били су 38 одсто већи.