Ова деоница је прва завршена деоница у оквиру реконструкције пруге Ресник—Ваљево, који изводи „РЖД Интернешенел“.
Без обзира на кратке рокове, у потпуности је реконструисан тунел Бела Река, у коме је први пут у оквиру модернизације железничке пруге Србије изведено полагање колосека уз примену технологије „тепиха“ под туцаником.
Реконструисани су колосеци у станицама Бела Река, Барајево, Степојевац и станици Вреоци, а као резултат замене шинских поља, уређаја и контактне мреже, брзина возова ће се повећати са 50 на 90 километара на сат.
Санација саобраћаја на прузи Београд—Бар је посебно актуелна у периоду врхунца туристичке сезоне, а ништа мање битна је могућност редовног снабдевања термоенергетских постројења у Србији угљем из рударског басена Колубара.
Реконструкција деонице Ресник—Ваљево се изводи у складу са уговором потписаним у децембру 2015. године, а чија вредност износи око 80 милиона долара.