Говорећи на 13. Међународном ваздухопловном и космичком салону МАКС 2017, Бондарев је новинарима рекао да пилоти имају слободу током летачке обуке и пилотирања овим авионом.
„Рекао бих да засад нема физиолошке границе за пилота ПАК-а, како у летачкој обуци, тако и у пилотирању овим авионом“, истакао је Бондарев.
Он је објаснио да Т-50 може да се похвали повећаном снагом мотора, капацитетом бомби, опсегом лета и десетинама других побољшаних параметара.
„Конструктори раде на томе да осигурају да машина за пилота пружи максимум“, навео је командант.
Авион Т-50 конструисао је руски произвођач ваздухоплова „Сухој“ у склопу ПАК ФА, пете генерације програма ловаца ваздухопловних снага Русије. То је једноседни вишенаменски борбени млазњак са два мотора конструисан за надмоћност у ваздуху и нападачку улогу и опремљен је напредним авионским системом и активним фазним радаром.
Први лет авиона изведен је 2010. године. Председник Уједињене ваздухопловне корпорације Јуриј Сљусар изјавио је да ће прва серија од 12 авиона „Сухој“ Т-50 бити испоручена Министарству одбране Русије већ 2019. године.