00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Змајева жена“ - прича о Јелени Гатилузио, супрузи деспота Стефана Лазаревића
16:00
30 мин
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
Одбројавање пред најважније изборе на свету – шта ће бити дан после
17:00
60 мин
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
Слободан Бркић - очи које на оба света гледају
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Летећи радар изнад Кореје: Све о „најсмртоноснијем руском авиону за који нисте чули“

© Фото : Russian Ministry of DefenseА-50У
А-50У - Sputnik Србија
Пратите нас
Цео свет без даха прати најновију ескалацију кризе у Северној Кореји, а руска авијација прелетела је неутралне воде Јапанског, Жутог и Источног кинеског мора, обишавши Корејско полуострво.

Летели су руски стратешки носачи ракета Ту-95МС, а пратили су их ловци Су-35С и авиони за радарско надгледање и навођење А-50У, познат и као „летећи радар“.

© Russian Ministry of DefenseА-50У је први лет имао 2011. године, као најновије побољшање првобитног А-50, који је у употреби у руској војсци од 1989. године.
А-50У је први лет имао 2011. године, као најновије побољшање првобитног А-50, који је у употреби у руској војсци од 1989. године. - Sputnik Србија
А-50У је први лет имао 2011. године, као најновије побољшање првобитног А-50, који је у употреби у руској војсци од 1989. године.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Овај авион је на Западу познат по НАТО кодном имену „Мејнстеј“. Авиони „Беријев“ обично носе почетну руску ознаку „Б“ испред броја, али је летелица ипак задржала ознаку „А“ коју је Беријев доделио прототипу. 

© Russian Ministry of DefenseАвион је модернизован радиотехничким комплексом „Шмељ“, који може да открије циљеве на растојању од 300 до 600 километара.
Авион је модернизован радиотехничким комплексом „Шмељ“, који може да открије циљеве на растојању од 300 до 600 километара. - Sputnik Србија
Авион је модернизован радиотехничким комплексом „Шмељ“, који може да открије циљеве на растојању од 300 до 600 километара.

 

Авион А-50 открива и идентификује објекте у ваздуху, одређује њихове координате и податке о путањи лета и преноси информације командним центрима. А-50 такође делује као контролни центар, наводећи ловце-пресретаче и тактичке ваздухоплове у циљу напада на земаљске циљеве на малим надморским висинама. Улога А-50 је слична оној коју у америчком ваздухопловству има Е-3 AEВ, систем који је развио „Боинг“.

Летелица је развијена из транспортног авиона „Иљушин“ ИЛ-76МД.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Russian Ministry of DefenseА-50У функционише и као контролни центар који управља са 10 до 12 ловаца у исто време.
А-50У функционише и као контролни центар који управља са 10 до 12 ловаца у исто време. - Sputnik Србија
А-50У функционише и као контролни центар који управља са 10 до 12 ловаца у исто време.

© Russian Ministry of DefenseНова модификована летелица добила је дигитални систем за упозоравање радара и кабину са повећаним комфором која може да се користи за дуготрајно патролирање ваздушним простором.
Нова модификована летелица добила је дигитални систем за упозоравање радара и кабину са повећаним комфором која може да се користи за дуготрајно патролирање ваздушним простором. - Sputnik Србија
Нова модификована летелица добила је дигитални систем за упозоравање радара и кабину са повећаним комфором која може да се користи за дуготрајно патролирање ваздушним простором.
© Фото : Russian Ministry of DefenseЧасопис „Нешенел интерест“ назвао је А-50У „најсмртоноснијим руским авионом за који никад нисте чули“.
Часопис „Нешенел интерест“ назвао је А-50У „најсмртоноснијим руским авионом за који никад нисте чули“. - Sputnik Србија
Часопис „Нешенел интерест“ назвао је А-50У „најсмртоноснијим руским авионом за који никад нисте чули“.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала