На ранг-листи руска компанија заузима 50. позицију. Од јануара до јуна у читавом свету продато је 149.500 аутомобила те компаније, што је за 11,8 одсто више него прошле године. Притом, на руску компанију отпада 0,3 одсто светске продаје. Њени блиски суседи по рејтингу су брендови као што су „Кадилак“, „Роув“, „Мини“ и БЈД, чији показатељи износе од 167 до 185 хиљада продатих возила.
Лидер светског тржишта постала је „Тојота“ са 4,28 милиона продатих аутомобила (+ 4,4 одсто) у првом полугодишту 2017. године. У прву тројку су ушли и „Фолксваген“ (3,22 милиона продатих аутомобила; + 1 одсто) и „Форд“ (3,06 милиона продатих аутомобила; — 2,2 одсто).
„АвтоВАЗ“ је почео производњу „Ладе“ 1966 године. Раније су тај назив носила возила само која су ишла за извоз, док су за унутрашње тржиште произвођена аутомобили под именом „Жигули“. Власници компаније су „Ростех“ и „Рено-Нисан“.